Thursday, May 14, 2020

Day 58 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Hari ini merupakan hari yang membahagiakan.. Urusan Sha telah berjaya separuh.. Separuh lagi akan diketahui hari Sabtu ini.. Harapnya perjalanan ke Batu 6, Lekir akan dipermudahkan.. Aamiin..

Pagi tadi ada pertemuan dengan pengarah baru.. Sesi suai kenal dan juga sembang santai.. Lepas tu masuk ke pejabat melaksanakan tugas.. Petangnya ke Tanjung Malim beli Pizza untuk juadah berbuka.. Alhamdulillah, hari ini dah masuk gaji.. Bolehlah belanja anak-anak.. Sha beli kombo RM8 dapat satu Pizza personal dan satu sup.. Beli 3 kombo ini.. Dapatlah 3 piza personal, 2 sup dan 1 roti garlic.. Cukuplah untuk kami berempat..

Juadah berbuka hari ini.. Lama dah mengidam buah tembikai tu.. Beli suku je.. Itupun dah banyak, dapat dalam satu bekas.. Bukan nak makan banyak pun.. Teringin je..

6 comments:

  1. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    ReplyDelete
  2. semalam pun beli pizza untuk berbuka :)

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum... waaa SS pun suka makan pizza, cuma sepanjang PKP ni, mood nak makan pizza tak mai lagi.. mood masak sendiri. sbb biasanya kerja, rushing2 sikit masak, kdg tak sempat masak. jadi bila PKP ni, rasa seronok pulak masak, masa pun panjang.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »