Friday, May 15, 2020

Wall's Asian Delight: Tealive Bobalicious

Assalamualaikum..
Hye semua..

Korang jangan meleleh air liur pula tengok entry ini ye.. Sha ini terpengaruh dengan Syedot (Youtuber) lah.. Hahaha.. Nampak macam best je si Syedot tu makan aiskrim ini.. Kebetulan masa balik kampung tengok MIL tu terjumpa aiskrim ini dekat kedai runcit kampung. terus Sha beli.. Alhamdulillah.. Sedap dimakan walaupun Sha bukanlah pengemar teh susu.. Tapi yang ini memang kenalah dengan tekak.. Sedap.. Cuma aiskrim ini tak boleh makan lambat-lambat.. Cepat sangat cairnya.. hehehe..

Harganya RM2.20

Nampak tak yang warna hitam tu.. Tu lah ketulan boba tu.. Sedap mengunyahnya.. Dan banyak tau.. Memang berbaloi..

9 comments:

  1. kering kering tekak ni dapat pekena ni memang sedap

    ReplyDelete
  2. hari tu jumpa da kat 7E tapi x boleh beli lg.. sbb kang mencair hahaha..
    lambat lagi balik rumah puasa plak tu..

    ReplyDelete
  3. wah mmg teringin nak rasa tapi belum jumpa lagi aiskrim ni.

    ReplyDelete
  4. Nak cuba tapi sekarang ni x keluar rumah. So, x mencari lagi aiskrim ni😅

    ReplyDelete
  5. Teh susu + boba..teringin jg..cepat cair? Lps raya lah nmpk gayanya baru cari..😣

    ReplyDelete
  6. Haha pepagi nampak eskrem nih..

    ReplyDelete
  7. Dah makan aritu Rasa MCM.minum.boba

    ReplyDelete
  8. Oh dh ada jual kt pasaran ek.. Sbb aritu tgk utk order delivery je

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »