Saturday, May 16, 2020

Day 60 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Lega sangat hari ini.. Berjaya selesaikan urusan arwah abah.. Semoga rohnya tenang di sana.. Aamiin.. Terlanjur dah ke Lekir Sha lajak terus ke Yaer Tawar jenguk adik dan rumah keluarga.. Alhamdulillah rumah dan kawasan sekitar terjaga cantik.. Adik memang uruskan rumah tu dengan elok.. Siap bela ayam kampung lagi.. Datang encik suami turunkan ilmu penanaman kelapa pula.. Sempatlah kami tanam anak kelapa 5 pokok.. Kelapa mahal kan.. Lagipun ada juga hasil..


8 comments:

  1. Replies
    1. Alhamdulillah.. Adik rajin mesin rumput..

      Delete
  2. wah bagusnya menanam pokok kelapa yang banyak kegunaannya tu

    ReplyDelete
  3. bestnye pemandangan kawasan ni.. nampak tenang..

    ReplyDelete
  4. Aktiviti yg bagus mesti seronok nak.tunggu hasilnya

    ReplyDelete
  5. cantik tgk laman! nmpk luas je..

    ReplyDelete
  6. Harap pokok kelapa yang ditanam menjadi cantik

    ReplyDelete
  7. Assalammualaikum.. datang terjah blogwalking sini. Selamat Berpuasa, Selamat PKPB ya.

    bagus tanam pokok nie kebanyakkan pokok banyak dihapuskan sebab ada perumahan baru dibuat even dalam kampung dah xmcm kampung dah pun dalam kampung ada kondo and megamall......

    http://iskandarx-society.blogspot.com/
    http://iskandarx.blogspot.com/
    https://melayupress.wordpress.com/
    https://twitter.com/iskandarX

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »