Monday, May 4, 2020

KFC: Kari Atuk Rice Bawl

Assalamualaikum..
Hye semua..

KFC keluarkan menu baru sempana Ramadan ini.. Sha pun baru tahu sebab singgah beli KFC.. Nampak menu ini terus add on.. Harga add on RM6.90.. 

Expectation Sha adalah seperti dalam gambar ini.. hehehe.. Kalau beli ala carte harga dia RM8.20.. Mahal juga..
Sumber gambar KFC

Realiti.. hehehe.. Walaupun rupanya tak berapa cantik tapi rasa dia ohsem.. Sedap.. Rempah kari dengan nasi tu ngam.. Memang sedap lah di tekak Sha dan Imani.. hehehe.. Cuma tu lah.. Sikit.. Tak sampai separuh.. Tak puas makan.. Harga agak mahallah tak setanding kuantiti.. Kalau banyak sikit nasi tu lebih memuaskan..

20 comments:

  1. Ramai kata sedap ni...sedap ke?

    ReplyDelete
  2. usiihhhh...macam sedap sangat tuhhh... nanti nak order jugaklah menu ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sedap pada tekak kami.. hehehe.. selamat mencuba..

      Delete
  3. Haaa, post tengahari tak puasa. Haha menggoda ni kak Sha. ^^

    ReplyDelete
  4. nama tu tak tahan. kari atuk haha. comel je

    ReplyDelete
  5. saiz dia mcm loaded potato bowl ke kak? adus, teringin pulak kite tgknya, sabar jap..hehe..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bekas tu sama lah dengan bekas loaded bowl.. cuma isi dia tak banyak sangatlah..

      Delete
  6. Bunda baru jer 3 hari lepas..makan untuk berbuka..sedap ..tapi memang sikit sangat portion nasi dia.tak sempat nak kenyang. Nasib ada selang seli dgn mi kari..masak sendiri.😄

    ReplyDelete
  7. Syaza dah cuba yang set sekali ayam 3 ketul tu hehehe. bolehlah sedao. rasa kari~ ")

    ReplyDelete
  8. Mungkin yang set combo tu banyak sikit kuantitinya.

    ReplyDelete
  9. bila nak keluar niiii sedap kepciii

    ReplyDelete
  10. biasa la kn gmbr sekadar ilusi..nasi baik sedap..tgk juga iklan kfc nasi kari atuk ni

    ReplyDelete
  11. ari tu gi beli KFC.
    dah lewat, da abis ni.
    ayam pun kena tunggu beberapa minit.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »