Tuesday, May 12, 2020

Day 56 | Kawalan Pergerakan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini merupakan hari terakhir untuk Fasa 4 Perintah kawalan Pergerakan/Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat.. Besok bermulalah Fasa 5 pula.. Sha harap kita semua patuh dan jaga diri dengan baik.. Janganlah sesuka hati bawa anak-anak keluar shopping atau berjalan-jalan.. Keluar bila perlu sahaja ye.. Semoga Covid19 ni akan berjaya dihapuskan kita..

Menu berbuka.. Nasi ayam, mee goreng, kuew tiaw goreng, ayam masak merah dan kuih muih.. Bila selera banyak, maka beli jelah..

Yeah!! Kuih raya dah sampai.. Suji Salju dan Bangkit Cheese.. Tak tahulah sempat sampai raya ke tak.. hehehe.. Biskut dalam tin tu dari Alken.. Saja beli buat kunyah-kunyah masa moreh..

7 comments:

  1. Alhamdulillah
    Selamat berbuka puasa

    ReplyDelete
  2. sedapnya biskut raya..biskut nadia order belum dpt lg

    ReplyDelete
  3. kebetulan, pagi td aida gi beli brg, bwk anak2 bertiga, sha.
    tapi diorang langsung tak jejak tanah!
    stay dlm kereta.
    aida beli brg mcm lipas kudung! cepat. amik yg penting aje.
    diorang dah boring, sha, dah compact dah fikiran diorang.
    tu yg bwk naik kereta jer.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »