Saturday, May 30, 2020

Filem Tamil | Forensic (2020)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bila ada yang kongsi dan review filem ini di FB, buat tertarik nak tengok.. Kisah penyiasatan kes pembunuhan budak-budak.. Memang tahu dah pembunuhnya siapa cuma nak teka lepas dia dewasa tu yang confuse.. Hahaha.. Alasan membunuh tu memang tak boleh brainlah.. Kejam atas sebab yang tak boleh diterima.. Lepas tu menggunakan budak-budak sebagai decoy untuk mengelakkan diri dari disyaki.. Cuma ending dia memang mengejutkan..

Filem ini buat kita rasa nak jaga dan perhatikan anak dengan lebih ketat.. Bukannya sambil lewa sehinggah musibah menimpa.. Bila-bila masa je kita leka, kemalangan dan kehilangan boleh terjadi.. Pemangsa di mana mana..

F O R E N S I C  (2020) Malayalam
Sinopsis : Dr. Samuel John Kattookkaran (Tovino Thomas) adalah penasihat undang-undang perubatan yang bekerja di makmal sains forensik di Kerala. Dia ditugaskan untuk membantu ketua pegawai penyiasat Rithika Xavier IPS (Mamta Mohandas) dalam siasatan pembunuhan bersiri gadis-gadis muda di bandar. Walaupun tidak selesa bekerjasama, Samuel dan Rithika berusaha sebaik mungkin untuk mengesan pembunuhnya. Berjayakah mereka merungkai misteri ini?

3 comments:

  1. Best cite MCM Ni. Berdebar

    ReplyDelete
  2. Filem tamil sekarang hebat...banyak yg viral dengan jalan cerita yg bagus²

    ReplyDelete
  3. Mcm penyiasatan Kan. Lama mama x tgk cite tamil

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »