Monday, May 25, 2020

Day 68 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini dah 2 Syawal.. Macam mana keadaan rakan-rakan semua?? Okay?? Ziarah raya di dalam daerah je Sha hari ini.. Ke rumah sepupu encik suami.. Itupun sebelah petang..

Pagi-pagi Sha dan encik suami ke asrama pelajar.. Mendobi cadar dan sarung bantal.. Ampaian rumah penuh baju.. Tu yang ke dobi.. Boleh keringkan terus dan lipat.. 2 jam jugalah..

Tengahari masak nasi arab guna Pes Yemeni Mendhi.. Sedap.. Cepat dan mudah.. Nanti Sha buat entry khas untuk nasi ini.. Satu pek ini cukup untuk makan sampai ke malam..

5 comments:

  1. Replies
    1. Dengan pek nie.. lebih puas dan sedap.. Tambah PKP ini tak boleh nak ke kedai nasi arab.. hehehe

      Delete
  2. Selamat hari raya PKPB
    Maaf zahir batin ya!

    ReplyDelete
  3. esok in shaa Allah aida buat nasi arab, sha.
    sebenarnya dok tangguh sebab masih tak dpt beli kambing :(
    hmmmmm dpt beli peha ayam kelmarin, proceed jer la.
    tukar haiwan nyer je. dari kambing ke ayam.

    ReplyDelete
  4. selamat hari raya kaksha! Okay la tu boleh juga bergerak ke rumah sedara sebab satu daerah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »