Sunday, May 31, 2020

Magnum Cherry Blossoms

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha dah nampak iklan aiskrim ini dari Puasa aritu lagi.. Malangnya hanya iklan.. Aiskrim tak muncul-muncul.. Pastu kelmarin (27.05.2020) Blogger Anies ada tag Sha dekat IG pasal aiskrim ini.. Terus teruja nak cuba..

Dapat tag Anies pagi..

Kul 11 lebih dah jumpa aiskrimnya.. Packaging dia cantik sangat.. Pink dengan bunga-bungaan.. Harga RM4.50 satu..

Inilah rupa aiskrimnya.. Coklat susu yang diadun dengan kepingan bunga cherry.. Rasa dia sedap tau.. Untuk coklat tulah..

Dalamnya pula aiskrim perisa sakura dengan sos cherry.. Ada masam-masam sikit.. Sedap bila dimakan bersama kerana rasanya unik..

6 comments:

  1. Macam sedap. Tak tahu pun ada perisa baru ni.

    ReplyDelete
  2. waaahhhh...macam sedap je ni..

    thank you join birthday giveaway haritu
    https://anisa-mylife.blogspot.com/2020/05/keputusan-birthday-giveaway-anisa-anuar.html

    semoga ukhwah dalam dunia blog kita berterusan

    ReplyDelete
  3. Huhuhu...sedapnya aiskrim coklat

    ReplyDelete
  4. Perisa baru..nanti nak cuba la

    ReplyDelete
  5. mcm best je. nak try jugak la nnt

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »