Sunday, May 3, 2020

Shopee | Kudapan Sha dan Anak-anak

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tujuan asal nak beli pes tomyam, malangnya dia tak jual sebotol dah tapi jual sekotak.. Nak buat apa Sha beli bebanyak.. Maka terbelilah kacang badam dan kismis.. hehehe.. Jauh melencongnya tu.. Beli musim PKP ini ingatkan lambat sikitlah sampai tapi Alhamdulillah 28.04.2020 Sha dah terima barang.. Memang puas hati.. 

Tengah diskaun dan dapat free postage.. Memang belilah buat kudap-kudap..

Kismis kuning ini sedap dan lembut..

Badam yang dah siap panggang.. Boleh terus makan.. Sedap wei.. Tak berhenti mengunyah lepas buka.. hahaha..

10 comments:

  1. kira murah la kan.. sy pi kedai baru ni wife nk buat briyani sejemput ja dah 3 ke 4 hinggit. sekali tumbuk ja habeh..

    ReplyDelete
  2. eh apa nama IG shop dia... nak beli jugak..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha beli dekat sini
      https://shopee.com.my/reebeautyshop?smtt=0.0.9

      Delete
  3. duduk rumah mmg duk belek shoppee. haha.adoi kerjaan kite kan... wanita2

    ReplyDelete
  4. memang tak berhenti mngunyah lah badam tu, senang shoppe semua ada kan, kat sini nak beli shopee fikir 2 3 kali dulu, postage mahal dan penghantaran lama

    ReplyDelete
  5. wahh, bestnyaa. Nak beli laa juga nanti

    ReplyDelete
  6. Kalau dapat kekacang, memang tak berhenti mengunyah.

    ReplyDelete
  7. wah menarik ni, sha.
    kudapan yg sihat badam tu.
    dari makan jajan yg lain, kan :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »