Wednesday, May 27, 2020

Day 70 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Ada yang dah mula puasa enam ke?? Selamat berpuasa ye.. Sha nak ganti puasa dulu.. Mujur tak banyak.. hehehe.. InsyaAllah tahun ini pun kita cuba buat puasa enam sampai habis.. Semoga dipermudahkan buat Sha dan rakan-rakan yang membaca entry ini.. Aamiin..

Pagi dalam pukul 10, Sha ke rumah adik untuk makan-makan dan bagi anak-anak mandi kolam.. Sha dan adik ipar berkerjasama memasak nasi arab bersama kari dan sup ayam.. Alhamdulillah menjadi walaupun terlembik sedikit nasinya sebab terlebih air.. hehehe.. Tak pakai sukatan kan.. Main agak-agak je airnya.. Lembik pun tetap licin dan sedap.. Kali ini buat sambal tomato dia.. Lagi terangkat rasanya.. Nak balik, adik ipar bungkuskan kari ayam dan sup ayam.. Buat lauk makan malam nie.. Alhamdulillah..

Menu lunch Raya ke 4..

9 comments:

  1. dah lost count hari pkpb 😀 slmt hari raya Sha. nasi arab tu nampak sedap

    ReplyDelete
  2. Belum lagi kak sha. ^^ Heee~
    Rajin nya buat nasi arab.

    ReplyDelete
  3. Kami start ganti puasa dahni.. Hehehe

    ReplyDelete
  4. Selamat hariraya maaf zahir batin dari mama sekeluarga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »