Saturday, May 30, 2020

Day 73 | Perintah Kawalan Pergerakan Bersyarat

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Selesai hari pertama untuk puasa enam.. Beza betul perasaan antara puasa ganti dengan puasa enam.. Lega bila dah selesai mengganti.. Tinggal puasa sunat je.. Kena rajin-rajinkan diri ini.. Hari ini tak membaca pun.. Duk layan filem dengan anak-anak je.. hehehe.. Anak dara kecik tu sebok nak menengok Cinderella.. Layankan aja.. 

Ini menu berbuka.. Nasi dengan lauk sambal telur dan pucukbpaku tumis..

Ternampak air ini semalam.. Sedap.. Boleh beli lagi.. hehehe..

5 comments:

  1. tahun lepas sy gnti puasa awal.. memang terasa nikmat sgt dpt ganti awal.. xkelam kabut.. rasa masa tu lagi panjang.. haha.. tahun ni akan cuba ganti awal jugak.. esok boleh start kot..
    tahun lepas sempat 3hari je puasa bulan syawal.. huhuuu

    ReplyDelete
  2. cik nor dah abis ganti n puasa sunat..:)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »