Friday, July 21, 2017

Program KaSTek'17

Assalamualaikum..
Hye semua.. 

Minggu ini (17-20.07.2017) ada aktiviti kat Politeknik tempat Sha kerja ini..
Ada pameran.. Aktiviti dengan pelajar sekolah..
Perasmian oleh Ketua Pengarah Pengajian Tinggi Malaysia..
Dan macam-macam lagilah..
Perpustakaan cuma perlu kelihatan kemas, cantik dan menarik..
Sebab pagi Khamis (20.07.2017) ada perasmian bilik TECC di Perpustakaan.. 

 
Sempatlah jalan-jalan dalam dewan..
Jumpa pula pokok periuk kera pelbagai jenis..
Pameran oleh Jabatan Perhutanan..
Tapi periuk kera yang orang guna buat lemang, tak ada.. huhuhu..

 
Ada game dan pameran pasal robot..

14 comments:

  1. Replies
    1. Kalau orang yang buat memang best.. Hehehe..

      Delete
  2. Seronok ye bila ada pameran ni dapatlah cuci cuci mata ...... lainlah sikit pandangan mata tu. Kalau tidak asyik tengok buku je hihi

    ReplyDelete
  3. Lama tak tgk periuk kera. Periuk kera yg dah jadi lemang ada lah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pula tak dapat-dapat lagi makan lemang periuk kera..

      Delete
  4. robot blh gerak? tbayang dah kalau gerak cam robocop 😂

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Robot-robotnya kecik je awak.. Tak macam robocop..

      Delete
  5. Dah lama tak pegi ke pameran anjuran politeknik..

    ReplyDelete
  6. Sekali sekala ada aktiviti macam ni pon ok jugak kan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »