Sunday, July 9, 2017

Sampul Duit Raya Rare

Assalamualaikum..
Hye semua..

Korang dapat duit raya??
Sha pun tak dapat juga..
Yang dapat Amani & Imani..
Sha suka kumpul dan simpan sampul duit raya yang mereka terima..
Recycle semula bila nak ke kenduri kahwin..
Dalam banyak-banyak sampul yang bebudak ini terima, Sha terpikat dengan dua sampul ini..
Memang cantik dan rare..  Hehehe..

Satu awek jururawat bagi..
Sampul je dah boleh tau, kerja apa..
Yang satu lagi tak pastilah siapa bagi.. hehehe..
Tapi mesti dia kerja dengan PDRM kan..

16 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »