Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Tuesday, July 11, 2017

Barang SG Shop Yang Dinanti

Assalamualaikum..
hye semua..

Akhirnya.. Barang yang ditunggu-tunggu sudah dalam penghantaran..
Yeah!! Tak sabar nak susun buku..


23 comments:

  1. sebulan jugak baru sampai ea..sama la macam saya..nie bru nk sending to malaysia...harap barang sampai dengan selamat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a.. Lama sebab guna pos murah (walaupun tak murah sangat).. Hehehe

      Delete
  2. Hope barang sampai dgn selamat n pasti cantik ruang membaca sha.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yeah!! Barang sampai dalam keadaan okay..

      Delete
  3. Hope barang sampai dgn selamat n pasti cantik ruang membaca sha.

    ReplyDelete
  4. lama juga kan. aku pun ader order :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha a mek.. Lama gila menunggu.. Mek punya dah sampai ke?

      Delete
  5. ehehe last beli barang online ritu jaaa baju raya.. sama2 tumpang sronok ehee brg nak sampai..

    ReplyDelete
  6. saya punya belum dalam proses penghantaran lagi...dah nak masuk minggu ke3 dah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biasanya dia kumpul semya barang yang kita order tu.. Pack sekali baru dia hantar ke Malaysia..

      Delete
  7. ehhh ehhh sha tak sabo nk susun.. lea tak sabo nak tgk.. hahahaa

    ReplyDelete
  8. tgh tgu shipping juga wahh x sabar hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penantian itu satu penyeksaan.. Hehehe

      Delete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI