Lazada : Barang Sampai #1 - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, July 27, 2017

Lazada : Barang Sampai #1

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini barang sampai tanpa notifikasi dari Lazada..
selalu itu dapat tracking nombor dulu..
Tapi kali ini, tau-tau je barang sampai..

Dua lagi barang yang Sha pesan di Lazada dah sampai..
Satu mainan untuk Imani..
Satu lagi baju baru untuk telefon bimbit Sha..

Barang-barang ini sampai pada 26.07.2017..

Mainan untuk Imani..
Tunggu Imani buka baru Sha share kat entry lain ye..

Casing baru.. Sha suka sebab boleh selet duit..
Tak yah bawa wallet bila nak gi kantin atau ke mana-mana..

10 comments:

  1. wah pantas barang sampai tu, akak tak pernah membeli di lazada lagi

    ReplyDelete
  2. cantik warna casing tu.. pinkish2 gitu..

    ReplyDelete
  3. Dah lama x shopping Lazada. Sampai Lazada bg mama mcm2 voucher gitu haha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. untungnya mama.. jeles sha.. kikiki

      Delete
  4. Hehehe sakan nampak shopping tu... mesti ada lagik yg menyusul pas ni tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..