Monday, July 17, 2017

Jamuan Raya Imani

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini turn Imani pula..
Awal cikgu dah pesan untuk pakai baju raya pada hafi Jumaat (14.07.2017)..
Seronok Imani..
Berjubah turquoise dan bertudung..
Siap bawa baju extra..
Jubah juga warna royal gold..
Pastu dah siap berbaju, dia nak berlipstik pula..
Mujur ada lipstick yang Shikin bagi..
Pakaikanlah sikit dekat dia..
Kakak pula bising..
"Kenapa adik boleh pakai, kakak tak  oleh pakai..?"
Sha pun jawablah.. "Kakak dah sekolah.. Mana boleh berlipstik.. Adik ada jamuan.. Bolehlah nak pakai lipstick.."
"Nanti nak jalan raya, bolehlah pakai.. "
Lemah je Amani jawab "okay mak.. "
Adoilah.. Bila anak dara dah mula pandai melaram..
Sabar jelah..

20 comments:

  1. comelnya ....so cute sangat..

    ReplyDelete
  2. atotototo comel la kanak2 ni jamuan raya =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. Masing-masing dengan gaya tersendiri..

      Delete
  3. Bagus menjamu orang makan dan bersilaturahim ni

    Murah rezeki

    ReplyDelete
  4. comelnya busak budak nie.. Lepas nie habis alat kosmetik mak dia dia explore. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang pun.. Pantang lepa je.. Siaplah.. Hehehe

      Delete
    2. Memang pun.. Pantang lepa je.. Siaplah.. Hehehe

      Delete
  5. Comelnya imani. Pandai bergambar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu la.. Tak leh tengok nak snap gambar.. Laju je dia posing..

      Delete
  6. Biasalah tu anak perempuan kans... depa pun pandai nak bergaya

    ReplyDelete
  7. Amboii kemain lagik ye dorg nk berlipstik.. hehehe..

    ReplyDelete
  8. Hihi comey la Imani, nanti akak kena calitkan tau lipstik kat si kakak Amani masa keluar berjalan-jalan.. hihi...

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »