Sunday, August 23, 2020

Crispy Special Edition: Popping Candy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cantikkan bungkusan dia.. Hehehe.. Biru menawan.. Rasa dia pun not bad tau.. Tak sangka bila coklat bergabung dengan gula letup jadi berganda rasa dia.. Sedap wei.. Untuk tekak sha lah.. Satu rasa yang luar biasa bila makan coklat ini dan terasa letupan dari gula letup tu meletup-letup dalam mulut.. Taukan gula letu tu macam mana.. Bila kena je lidah dia meletup-letup.. Bila campur dengan coklat rasa dia emmang terbaiklah.. Memang akan jadi antara coklat kesukaan Sha.. hehehe.. Tak rugi beli dan cuba..

RM1 (1pc)

Kalau tengok kat sini memang tak nampak pun gula letup-letup tu.. Bila masuk mulut baru rasa..

Tengok iklan inilah yang buat Sha ke 7Elevan mencari.. hehehe..

11 comments:

  1. kak sha mmg suka warna biru ehhhh

    ReplyDelete
  2. Lama dah tak pergi 7-eleven. Nanti pergi boleh beli ni

    ReplyDelete
  3. suka makan crispy, suka jugak makan yang letup2. Great combo!

    ReplyDelete
  4. alamak kena cari..yg sblm ni sha beli pn shida x dan lg nk beli sha ^_^

    ReplyDelete
  5. Tak pernah try lagi. Tapi nampak menarik ni!

    ReplyDelete
  6. akak ingatkan aiskrim tadi rupanya coklat ya

    ReplyDelete

  7. ada nmpk td kat kaunter 7E tp sbb dah beli brg lain...x pe laa boleh try nnt ;-)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »