Sunday, August 9, 2020

Novel | Sepasang Kasut Merah oleh Phakinai

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah teringin nak baca buku ini.. Berpeluang baca bila terjumpa dalam aplikasi Oakbee Buffet.. Cerita yang menarik.. Kejadian aneh dan seram berpunca daripada sepasang kasut merah yang dibeli di kedai bundle.. Setiap hari pembunuhan berlaku.. Semuanya berkait rapat dengan pemilik kasut merah itu.. Ada cerita jenayah yang tersembunyi dan hari demi hari mula terbongkar... Mereka saling berkait rapat dengan apa yang menimpa pemilik kasut.. Bila dendam itu lebih kuat dari perasaan bersalah maka semua yang bersalah mendapat balasannya.. Tiada satu pun yang tertinggal semuanya terhukum.. 

Sha baca dan selesai pada 07.08.2020..

Sha membaca menggunakan aplikasi Oakbee Buffet..
Published 2013 by Pelangi Pictures.sdn.bhd

4 comments:

  1. Tengok gambar cover dah tahu seram dah. selamat membaca kak sha

    ReplyDelete
  2. dgr mcm interesting.... tapi kenapa from thailand?

    ReplyDelete
  3. mesti pembunuh tu perempuan kan? hehehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »