Thursday, August 6, 2020

Makanan | NutriPlus Chicken Karaage

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menu apa malam ini? Sha goreng Chicken Karaage ini je.. Balik tengahari, keluarkan dari peti beku untuk dinyahbekukan.. Petang balik kerja, masak nasi, masak sup dan goreng Chicken Karage.. Dah siap menu makan malam.. Alhamdulillah produk ini memudahkan Sha untuk menyiapkan kerja-kerja memasak.. Kadang tak tahu nak masak apa, goreng je ayam ini dah ada satu menu.. Anak-anak suka, mak ayah pun gembira.. hehehe.. 

RM7.85 (300g)

Sebungkus tu ada lebih kurang 8 ketul..

Setelah digoreng.. Sebahagian.. Ada lagi dekat kuali.. hehehe..
Gambar yang diambil sebelum ini.. Hehehe..

5 comments:

  1. apa rasanya ayam ni?pedas ka biasa saja

    ReplyDelete
  2. shida ada juga beli tp lain brand sha..tp ade siap sos dia..kat plastik tulis karaage juga ^_^

    ReplyDelete
  3. Menu menjimatkan masa untuk ibu-ibu yang sibuk.

    ReplyDelete
  4. Makan mcm Tu sedap.. makan dgn nasi pun sedap juga

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »