Tuesday, August 11, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 63

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini berlalu tanpa apa-apa eksiden.. hehehe.. Cuma bengang dengan sikap manusia.. Takut dengan kenaikan kes tapi prosuder kesihatan tak nak ikut.. Kalau tak berusaha mencegah, macam mana nak cakap kita patuh dengan arahan kerajaan.. Boleh buat biasa dan tak ada apa-apa je.. Baik tak payah buat SOP kalau tak nak ikut.. Geram je nengoknya.. Tolonglah ye kawan-kawan.. Kesedaran dan perubahan itu kita yang kena buat barulah boleh nampak hasilnya..

Ini menu sarapan Sha.. RM1 je.. Tapi sambal dia sedikit pedas.. hehehe.. Sedap nasi lemaknya..

6 comments:

  1. campak je ke lombong org yg degil mcm tu hehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. kan Anies.. Sha pun rasa macam nak campak je dia dalam lombong.. hahaha

      Delete
  2. Murah nasi lemak siap dapat mangkuk.

    ReplyDelete
  3. incident and eksiden ..
    kak sha, drop jap hati atie bila baca words tu..huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hyper bola sangat dia punya perumpamaan kan.. adoi.. geram punya pasal..

      Delete
  4. breakfast dapat makan nasi lemak memang best..hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »