Thursday, August 20, 2020

Filem Jepun | Battle of Demons 2

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cerita kedua ini dia macam patah balik dari cerita pertama, sebelum Kaki jadi Kito.. Kisah mengenai pahlawan Kaki bernama Reiji dan pengantinnya Moegi.. Macam biasalah, heroin tak nak kat hero lepas tu dalam masa yang sama hero kena menyiasat satu kes kehilangan.. Masa nie kalau tengok dia punya raksasa rasa nak gelak pun ada.. hehehe.. Tapi nicelah untuk tengok santai-santai.. Sha tengok di Youtube..

Movie: Hanaoni 2
Also Known As: Battle of Demons 2
Genres: Romance, School, Drama, Fantasy, Supernatural
Country: Japan
Release Date: Nov 28, 2009
Duration: 1 hr. 21 min.
Part 2 of the Hanaoni trilogy.
Moegi Sahara is just a normal 16-year-old girl, but she has to marry Reiji Takatsuki, a demon. She is not happy about and tries to run away. And who is the boy who sits next to her at school?

4 comments:

  1. kalau ada raksasa ni mcm cite ultraman pulak sha ^_^

    ReplyDelete
  2. tak pernah dengar mengenai cerita ni sebelum ni

    ReplyDelete
  3. kenapa dgn raksasa tu? mcm dlm cite ultraman ke? ;-)

    ReplyDelete
  4. 2009, memang editing teruk ni hahaha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »