Sunday, August 16, 2020

Fasa 6 PKPP | Day 67 & 68

Assalamualaikum..
Hye semua..

Day 67
Semalam tak ke mana pun.. Duduk rumah je.. Seharian menyelesaikan baju-baju yang perlu dibasuh.. Kebetulan semalam cahaya mentari memancar dengan teriknya.. Itupun baju putih tak selesai lagi.. Ampai dah penuh.. Sempat lah juga menonton drama Korea 16 episod.. hehehe..

Day 68
Hari ini mendunglah pula.. Gitulah cuaca kat tempat Sha ini sekarang.. Berselang seli panas dan hujan.. Hari ini bila cuaca sejuk je memang rasa nak baring je di atas katil.. hehehe.. Nampak gayanya baju putih anak-anak memang tak keringlah.. Mujur dah basuh sikit hari Rabu hari tu.. Hehehe.. Petangnya Sha keluar ke kedai ECO mencari barang-barang untuk kerja seni anak dara.. Sempatlah singgah kedai bunga cari getah seluar dan butang.. Kononnya nak membuat mask extender.. Kalau rajin.. hehehe..

Beli dekat jiran.. RM10 je.. Ada macam-macam rasa..

RM2.10 ada 10pcs..

Berwarna warni bungkusan dia.. Kacang tumbuk.. Sedap.. Rugi tak beli lebih.. Hehehe..

12 comments:

  1. Buat kudap petang2 depan tv memang sedap ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu lah wak.. berkudap-kudapan je kerjanya.. hehehe

      Delete
  2. Sedapnye kek lapis tu.. lama tak makan.. dulu selalu order dengan kawan beli kek lapis deja moss.. sedap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sha pun dah lama tak makan tu yang beli.. hehehe

      Delete
  3. Kacang tumbuk tu macam sedap. Packaging pun cantik.

    ReplyDelete
  4. kek tu colorful betul..menarik utk dicuba mkn hehee..oklah RM10 sebekas mix flavor kan..

    ReplyDelete
  5. Cuaca kadang2 tak menentu.. terpaksa keringkan baju di dobi

    ReplyDelete
  6. sini, weekends pagi petang hujan lebat... tp smlm ok je cerah mcm biasa

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »