Saturday, August 22, 2020

Wall's: Mochi Durian

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha jumpa Mochi durian ini dekat 7Elevan.. Banyak okay.. Tapi sha beli 1 je.. Nak rasa.. Memang berbaloilah bayar RM3 untuk seketul yang comel ini kalau anda peminat durian.. Sedap wei.. Serious sedap.. Berbaloi sangat.. Sha biarkan dia lembut, letak dalam petia ais bahagian biasa tu.. Lepas dah lembut baru makan.. Cair di mulut pes duriannya.. Sedap.. Memang puas hatilah dengan isi durian dalam mochi tu.. Rasa macam nak gi 7 Elevan beli lagi.. Hahaha..

RM3

Setelah dinyah bekukan.. Hehehe..

Pes durian di tengah.. Banyak dan puas hati makannya..

6 comments:

  1. Kita cari tak jumpa² pun lagi huhu

    ReplyDelete
  2. memang sedap..tak cukup la beli satu..

    ReplyDelete
  3. Cuya makan masa letak kat freezer..keras..hahaha..tapi sedap!

    ReplyDelete
  4. Mmg sedap..tak cukup sebiji..hehe..

    ReplyDelete
  5. baru baca kat blog nohas..ade mkn mochi durian juge ^_^
    berjanji ehh heheee :p

    ReplyDelete
  6. sedap tu..dekat rumah akak ni memang ada orang jual mochi durian memang sedap tapi yang walls ni tak pernah rasa lagi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »