Thursday, August 12, 2021

Cadbury Dairy Milk Honeycomb & Nuts

Assalamualaikum..
Hye semua..

Satu lagi produk keluaran Cadbury yang memikat.. Gabungan madu dan kekacang memang sangat ngam dan menyelerakan.. Tidak terlalu manis dan bila dikunyah bersama kekacang dan ketulan madu tu memang memberikan sensasi yang mengujakan pada lidah.. Sangat digemari Sha yang sukakan coklat dengan kekacang.. Madu tu rasa tambahan yang tidak mengganggu langsung..

Cadbury Dairy Milk Honeycomb & Nuts (40g) - RM2.90
Harga ini bergantung pada kedai yang menjualnya..

Nampak tak betapa meriahnya coklat ini dihiasi dengan ketulan madu dan juga kekacang.. Puas makannya.. hehehe.. Sekali jalan je kalau makan saiz comel ini..

7 comments:

  1. Bolehlah buat kunyah-kunyah tengok tv kan, Sha..hehe

    ReplyDelete
  2. cukupla sha sekadar saiz comel..beli byk2 kang x berenti pula kan hahahaa ^_^
    shida pun pantang makan coklat..

    ReplyDelete
  3. Favorite! Memang selalu beli yang ni lah, memang sedapppp!

    ReplyDelete
  4. sedap dan sy suka kacang byk puas mkn hehehe

    ReplyDelete
  5. Aaaaa bestnya nampak kacang2 tu. Fav sangat kalau cadburry ada nuts ni!

    ReplyDelete
  6. Sedap coklat ada kekacang dan manisan madu.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »