Friday, August 20, 2021

Super Coffee Essenso 3in1, 2in1 & Colombian Blend

Assalamualaikum..
Hye semua..

Review tak berbayar dari Sha mengikut kata lidah dan tekak Sha ye.. hehehe.. Kali ini kita layan review Sha untuk siri kopi essenso.. Satu je masalah kopi essenso ini pada Sha iaitu dia berkeladak.. Ada sisa kopi.. Tu je yang Sha tak suka.. Nak beli lagi?? Mungkin tak.. Sebab keladak tu sangat mengganggu..

3pcs ini RM2.88

Warna kuning ini kopi 2in1.. Ada serbuk kopi dan krimer sahaja.. Gula anda kena tambah sendiri.. Pada Sha rasa kopi ini berkrim walaupun tanpa gula.. Memang layanlah kalau minum yang kuning ini.. Tambah bila kita boleh kawal sukatan gula yang nak dibubuh.. Tak nak bubuh gula pun okay je.. Ikut selera masing-masing..

Essenso merah ini 3in1.. Dah ada kopi, gula dan krimer.. Okay dan sedap.. Tak manis untuk tekak Sha.. sedang elok je kombinasi rasa dia..

Okay.. Rasa kopi dari Columbian blend ini lebih lembut dan memikat.. Yang ini hanya kopi sahaja, anda perlu tambah krimer dan gula mengikut kesesuaian tekak anda.. Gitu.. kikiki..

10 comments:

  1. lamanya busyra tak singgah sini.. sedap tu layan kopii

    ReplyDelete
  2. Siap siap dah ada gula dan krimer tak perlu campur susu lagi. Sedap dah tu.

    ReplyDelete
  3. Saya suka kopi Essenso. Lama tak top up stok di rumah.

    ReplyDelete
  4. columbian tu lagi syok la kan sebab boleh adjust gula dengan krimer sendiri.

    ReplyDelete
  5. Teringin pulak nak minum kopi waktu-waktu begini...

    ReplyDelete
  6. Su pun tak suka kopi yg berkeladak.. hilang feel

    ReplyDelete
  7. nampak tertarik dengan aroma nya

    ReplyDelete
  8. sy suka yg kaler kuning.. tekak sy ni xsuka kopi yg manis2.. hihikk

    ReplyDelete
  9. ade nampak kat rumah mak guna kopi ni..mcm best pulak ^_^

    ReplyDelete
  10. sha dan kopi... mn boleh dipisahkan kan kannnn😊😊

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »