Sunday, August 15, 2021

Eureka Gourmet Popcorn: Classic Caramel

Assalamualaikum..
Hye semua..

Jomlah berhujung minggu bersama popcorn classis dari Eureka ini.. kikiki.. Bayangkan anda berada di dalam panggung bersama keluarga.. Sambil menikmati cerita yang ohsem, tangan tu laju mencapai popcorn dan membawanya ke mulut.. Memang terbaiklah.. Sedap dan rasa caramelnya tidak terlalu manis.. Memang ngam dijadikan kudapan bersama keluarga ketika menonton filem di rumah..

Harganya tak ingatlah pula.. hehehe.. Beli dah lama, hujung minggu baru makan.. kikiki.. Kunyah waktu santai bersama buku pun best juga..

4 comments:

  1. Terasa ditekak makan popcorn sambil menonton wayang. Aduh.

    ReplyDelete
  2. Memang ralit makan sambil baca buku kan..

    ReplyDelete
  3. Tak pernah nampak lagi produk ni di pasar raya. Tapi nampak menarik untuk dicuba.

    ReplyDelete
  4. flavor favorite la bila popcorn bertemu caramel ni. tengok2 dah habis satu pek

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »