Wednesday, August 18, 2021

Hadiah Giveaway ShalimarYusofDotCom 2021

Assalamualaikum..
Hye semua..

Alhamdulillah.. Semalam Sha selamat terima hadiah saguhati dari Giveaway ShalimarYusofDotCom 2021.. Kalau ikutkan hadiah ini sampai lagi awal namun disebabkan JnT menghadapi masalah, maka terlambatlah sedikit hadiah ini sampai.. Bukan hadiah ini je yang lambat, barangan belian dari shopee pun sangkut juga.. Blogger Shalimar siap mesej Sha lagi maklumkan kelewatan hadiah.. Sha cakap, okay je.. Sebab kelewatan tu pada syarikat penghantaran kan..

Sha bukan je sampul tu terus rasa berbunga-bunga.. Gambar raya terakhir bersama arwah abah menjadi pilihan Sha untuk dijadikan pelekat custom Touch N Go.. Memang lawalah hasil kerja Shalimar.. Kalau korang berminat nak buat juga bolehlah terjah FB Shalimar Mohd Yusof : @batikraifilishalimar dan kedai Shopee Philosophy Design beliau..

Cantikkan hasilnya.. Rasa macam sayang pula nak tampal dekat kad touch n go.. hehehe..

14 comments:

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »