Tuesday, August 17, 2021

Edisi Lokal: Nescafe Gula Melaka

Assalamualaikum..
Hye semua..

Nampaknya sekarang ini musim gula melaka pula.. Makin popular gula melaka bila dikomeraialkan dalam menu-menu kegemaran rakyat Malaysia.. Kalau sebelum ini Sha kongsikan aiskrim gula melaka dari 7Eleven, kali ini Sha nak kongsikan minuman Nescafe pula.. Mula-mula kita komen warna tin dia dulu.. Mengancamkan kuning dia.. Siap ada perkataan edisi Lokal tau.. Rasanya pula pada Sha terlalu manis sampai menenggelamkan rasa nescafe tu.. Rasa macam minum air gula melaka.. hehehe.. Jenuh jugalah nak habiskan bila rasanya terlebih manis.. Sekali je lah.. hehehe..

RM2.80

Iklan yang berlegar-legar di Facebook.. Bahaya iklan macam ini.. kikiki..

9 comments:

  1. fuhhh nescaffe pon ade gula melaka! memang rare ni..

    ReplyDelete
  2. wow aritu aiskrim gula melaka, pastu roti ni nescafe mesti sedap kak... ehehehe

    ReplyDelete
  3. Ha'ah mana-mana ada flavor gula melaka. Selama ni dipandang sepi je. Bagus betul Khairul Aming ni haha. Btw kalau manis memang tak beli lah cerita dia. Nescafe biasa pun dah manis apatah lagi yang ni

    ReplyDelete
  4. belum rasa lg..oo..rasa gula melaka yg kuat..

    ReplyDelete
  5. Mungkin kurang sesuai gabung gula Melaka dan nescafe. Kalau manis sangat tak best lah pulak

    ReplyDelete
  6. wah, tak tahu pulak nescafe ada perisa baru.. nak kena cari nie...

    ReplyDelete
  7. Tengok gambar pun rasa manis tuh.

    ReplyDelete
  8. baru ni, kaella belum pernah jumpa lagi stakat ini.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »