Sunday, August 8, 2021

WondaCoffee: Masala Milk Coffee

Assalamualaikum..
Hye semua..

Rasa yang sangat unik.. Lepas minum kopi ini ada satu rasa dekat lidah yang tertinggal.. hehehe.. Bila kopi digabungkan dengan halia, lada hitam, bunga cengkih, buah pelaga dan buah pala memang menghasilkan rasa yang tak terjangkau dek fikiran..Rasa dia serius tak pelik tapi unik.. Sha pun tak sangka Sha akan suka dengan rasa dia.. Sedangkan masa beli tak tengok pun apa bahan dalam kopi ini.. Beli, buka, minum dan baru tengok apa bahannya.. Hahaha.. Memang gamble je.. kikiki.. Mujurlah okay dan unik je..

Beli dekat 7Eleven.. Kebetulan nampak dekat kaunter masa nak bayar, terus ambil 1.. Harganya RM2 kalau tak silap Sha..

11 comments:

  1. Tertarik tajuk. Ok Wonda keluar produk baru. Harga kira murah.

    ReplyDelete
  2. wah, wonda keluarkan perisa baru. nk try la kalau jumpa nnti..

    ReplyDelete
  3. pernah rasa yg org jual...terasa rempah ratusnya..

    ReplyDelete
  4. Tak dapat bayangkan rasa macam mana. Tapi nama kopi masala tu macam tak berani nak cuba. Hehe..

    ReplyDelete
  5. Wonda coffee ni mcm2 flavor kn? Kreatif sungguh... Tp kakmim x minum kopi tu yg x penah beli

    ReplyDelete
  6. Unik, penuh dengan rasa rempah ratus. Boleh cuba ni. Suka wonda kopi tarik. Mungkin boleh cuba yang ni pulak.

    ReplyDelete
  7. coffee dengan ada rasa masala...erm memang unik ni, kena cuba jugak

    ReplyDelete
  8. menarik sha! terfikir2 rasa apela yg sha rasa hehee

    ReplyDelete
  9. Alamak. haha baca pun rasa pedas2......

    ReplyDelete
  10. ni kopi dari india la ek ada semua rempah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »