Sunday, August 29, 2021

Farm Fresh Banana Milk

Assalamualaikum..
Hye semua..

Yeah!! Berjaya juga jumpa susu pisnag keluaran Farm Fresh ini.. Rasa yang diadun dengan sempurna untuk tekak Sha.. Tak terlalu manis, tak terlalu berbau pisang dan rasa pisangnya juga tidak terlalu kuat.. Sedang elok dan ngam je untuk tekak Sha.. Harganya pun tak terlalu mahal untuk dibeli..

Range harga mengikut tempat
RM3.00 ke RM3.50..

8 comments:

  1. sy cari xjmpa lg.. kat mydin pon xde ni.. haha

    ReplyDelete
  2. Laku keras ni Sha. Pergi kedai asyik dah habis je..tunggu stok belum sampai.

    ReplyDelete
  3. Tak jumpa lagi susu Farm Fresh perisa ni.

    ReplyDelete
  4. Laku keras ni! Akak pun dah rasa. Memang best!

    ReplyDelete
  5. Alahaiiiii rindunya susu pisang korea....awat kita tak pernah jumpa lagi versi farm fresh yang ni.

    ReplyDelete
  6. Murahnyaaa harga dia. farm fresh semua flavour dia sedap. Must try ni

    ReplyDelete
  7. ada yg kate lebih sedap dari susu pisang neelofa tu..

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »