Monday, February 1, 2016

Perkhidmatan Review Di Blog Saya (RM50)

Perkhidmatan Review Di Blog Saya (RM50)

Assalamualaikum/ Salam Sejahtera.

Blog saya menawarkan khidmat untuk review blog/ product/ perniagaan/ service dengan harga yang berpatutan. Anda boleh mendapatkan khidmat untuk review ini bagi meningkatkan jumlah pengunjung di blog anda atau meningkatkan statistik jualan kerana blog juga adalah salah satu platform untuk pengguna menerokai tentang sesuatu produk di pasaran ataupun tempat dan kebanyakannya sebelum membeli sesuatu, mereka lebih gemar untuk merujuk review yang dibuat di blog atau mana-mana website sebagai langkah berjaga-jaga dan juga untuk membandingkan harga. Review juga membantu untuk mempromosikan perniagaan anda dan memperkenalkannya dengan lebih luas.

Saya menawarkan khidmat untuk review barangan/ pakaian/ makanan/ IG shop/ servis anda/ perniagaan/ restoran dan sebagainya. Ini termasuk review barangan yang anda jual di Instagram ataupun Facebook dan juga laman web. Sejurus review itu dipublishkan di dalam blog, saya akan share entry tersebut di laman sosial peribadi saya untuk tujuan promosi. Entry tersebut tidak akan dipadam dan kekal di dalam blog ini kecuali diminta oleh pemilik review tersebut.

Saya tidak akan menerima tawaran untuk review product yang salah di sisi undang-undang/ agama dan juga product yang sudah terang lagi bersuluh mendatangkan keburukan kepada pengguna. Ini termasuk product 18sx.

Bagaimana saya review?

Saya akan membuat entry khas tentang bisnes/product anda untuk memperkenalkan product/ barangan yang saya review tersebut. Untuk menghasilkan review yang menarik, anda disarankan untuk memberikan gambar dan juga testimoni product yang anda jual. Maklumat mengenai perniagaan anda seperti lokasi dan nombor telefon turut akan disertakan di dalam entry tersebut untuk memudahkan pembaca menghubungi anda sekiranya mereka berminat dengan khidmat yang ditawarkan.
 
Anda juga boleh memberikan sampel product/ barangan yang anda ingin saya review untuk menarik minat ramai orang untuk mencubanya. Sekiranya sampel diberikan, sampel tersebut akan diuar-uarkan kepada umum.

Bukan itu sahaja, saya juga akan iklankan product yang anda jual di dalam blog saya selama sebulan. Jadi, semua pembaca blog sy akan melihat iklan tersebut.

Harga yang saya tawarkan amat berpatutan. Harganya adalah RM50. Ini adalah termasuk review di blog yang akan dishare ke wechat, facebook, twitter dan instagram (termasuk mempromosikan barangan tersebut) serta iklan di blog selama sebulan (banner saya buat sendiri / ikut banner anda). Jika sampel diberikan, saya akan buat extra entry dan extra promotion tentang sampel anda.

Semoga entry ini dapat membantu melariskan perniagaan anda dan meningkatkan penjualan anda.
Sekiranya inginkan khidmat review daripada saya, anda boleh contact saya di coklat.funky@gmail.com / shahida_lib@yahoo.com atau 019-2673703 (WhatsApp/Weechat/Massage Sahaja)


Pembayaran adalah dibuat melalui bank-in ke Maybank sahaja. Review akan dibuat setelah bayaran dilaksanakan.

Terima kasih!


Antara Review yang pernah saya buat.

Review - Perasmian MBO Cinema Central Square Sungai Petani, Kedah

Review - Homemade Soap oleh Kathy's Homemade Soap 

Review - Jus Orlin Pemikat Hati Suami

Advertorial - Dzas Soft Ice Cream 

Advertorial - RAHSIA BORONG CHINA

Review - Cool Ghost Museum Penang

Produk Review - DwiDara Collagen Complex

Hijab Style Raya 2015

6 comments:

  1. salam. boleh tahu trafik sis cemana. boleh ctc saya 0122195919

    ReplyDelete
  2. RM50 untuk review & dishare ke media sosial yang lain amat berpatutan sekali. Jangan lepaskan peluang :)

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com