Sunday, January 29, 2017

Musim Hujan di Awal Tahun

Assalammualaikum..
Hye semua..

Musim hujan kat tempat Sha.. Sesetengah negeri dah banjir..
Sama-sama kita doakan keselamatan saudara kita yang menghadapi ujian..

Musim-musim hujan nie.. Baju lambat sikit kering.. Ye dak.. Disebabkan kaki payah nak turun naik tangga bawa barang.. Maka tak adalah ke dobi.. Cara paling mudah nak bagi baju cepat kering cam kat gambar bawah ini..

Korang pula, buat macam mana??
Tempat korang hujan tak..?

Musim Hujan di Awal Tahun
Pasang kipas dan halakan kat baju..

Musim Hujan di Awal Tahun

3 comments:

  1. Sekarang memang musih hujan dekat mana-mana pun Sha. Tempat Ana selalu dari tengahari sampai ke malam.

    ReplyDelete
  2. pergi dan balik kelas memang saya lencun.

    http://airitanaka.blogspot.my/2017/01/berjaya-tebus-barang-dengan-woopmy.html

    ReplyDelete
  3. MV pun guna cara yang sama ...jemur baju kat bilik then pasang kipas

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »