Shoplinks.Asia

Shoplinks.Asia


Simple Hijab

SISTEM GURU ONLINE

APDM SAPS

Sunday, January 1, 2017

Cabaran 7 Hari Blogging by Hanis Masturina

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sebenarnya, lama dah nampak pasal Cabaran 7 Hari Blogging nie kat blog Lea..
Tapi masa tu sangat mencemburui Sha..
Sebab sekarang ini Poli Sha sebok dengan Audit Dublin dan Audit MQA..
Tu yang rasa cam tak cukup nafas dan masa..
Malam lak sebok dengan persediaan sekolah Amani..
Alahai!! Blogwalking pun dah kurang..
Eh!! Terbebel lak..

Jom.. Jom sambung cerita pasal Cabaran 7 Hari Blogging anjuran Hanis Masturina..
Ada 7 cabaran untuk 7 hari..
Sha mulakan esoklah ye..
Hari ini entry pengenalan je.. Hahaha..
Sambil-sambil Sha membebel dan buat luahan hati..

Owh ya.. Sha nak berterima kasihlah juga pada Hanis Masturina sebab buat cabaran nie..
Membantu Sha yang kenkadang kekeringan idea..
You are Awesome sis..

Inilah cabarannya..
1) Kenapa buat Blog?
2) Impian Saya
3) Makanan Kegemaran
4) Makanan yang kurang digemari
5) Subjek Kegemaran
6) Kenangan Manis
7) Kenangan Pahit

6 comments:

  1. singgah sini :)

    sudi2 la join contest Nurul ye. tq awak :)
    http://syahirahvaliant.blogspot.my/2016/12/contest-menangi-percutian-ke-suria.html

    ReplyDelete
  2. Ju pun nak buat tp blm ada ksempatan lg, ni pun bru ada masa bw. Sbuk sgtt kat ruma, family time =D

    Happy new year =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. samalah kita sebok uruskan anak2 nie.. nie baru sempat nak joint..

      Delete
  3. Betul2..joint segmen ni sbb kadang tak ada idea nak tulis apa?

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Chit Chat

 

ALL RIGHT RESERVED|THIS BLOG IS DESIGN BY RRAI