Wednesday, January 11, 2017

Seram Sebuah Antologi

Assalammualaikum..
Hye semua..

Seram Sebuah Antologi
"Dalam Dunia Ni Bukan Ada Manusia Je, Tau"

Buku hitam yang ohsem..
Ada 20 penulis dengan 20 cerita..
Sha beli sebab perkataan Seram yang menggunakan warna merah dengan latar hitam itu amat memikat..
Cerpennya pendek-pendek sahaja..
Memang tak puaslah baca..
Baru nak rasa seram dan ngeri, eh tetibe tamat lak..

Paling seram dan mengancam dah tentulah
Lingser Wangi oleh Muhamad Fazrin
Nek Piah oleh Idora Darwina

Psiko dan menyakitkan hati
Tasik oleh Amilin Hashim
Seram ke? Oleh Mesbo

Yang pasti buku nie memang menyakitkan hati..
Tak puas baca..
Tengah-tengah seram, tetiba je cita habis..
Memang terbaiklah..

 
Sha start baca 04.07.2017
Selesai baca 07.07.2017

Gabungan 20 orang penulis;
1. Muhamad Fazrin
2. Nur Mayani
3. Uu Syaurah
4. Nur Dila
5. Hamzah Shaari
6. Oked
7. Muhamad Faizal
8. Ramizah Ramli
9. Syafiq Syafie
10. Suz Liz
11. AC Jaffrie
12. Miera Nur Maniff
13. Ayualqishah
14. Nazryhah
15. Adah Firaisaa
16. Wan Aslah Wan Hassan
17. Kamila
18. Idora Darwina
19. Amilin Hashim
20. Mesbo

6 comments:

  1. Tgk cover pun dh seram. Lepas tue baca tagline dia pulak lg lah seram. Kalau anq nk baca time ada org kot. Kalau sorang2 mmg idok lah teman. :D

    ReplyDelete
  2. seram kak sha..hihihihihi dup dap dup dapbaca kisah seram ni :(

    ReplyDelete
  3. huhu dulu selalu baca kisam seram ni kat majalah...sekarang tak sempat dah.jangan terbawa bawa sudah lah.hihi

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »