Wednesday, June 29, 2022

7-Eleven Juice Assorted Fruity Flavours

Assalamualaikum..
Hye semua..

Berbaloilah bayar untuk sebotol juice tanpa gula ini.. Pada Sha paling sedap dah tentulah apple, kemudian mangga dan last sekali oren.. Sha tak berapa minat oren, mungkin sebab rasa dia agak masam.. Hehehe.. Mangga tu memang pekatlah rasa buah dia.. Pergh!! Puas hati..

RM4.90 (330ml)
Powered Apple
Boosted Orange
Energized Mango

3 comments:

  1. 7E pun dah ada jual jus buah. Menarik! Senang nak membeli, 7E ada kat mana-mana.

    ReplyDelete
  2. dah lama dana tak masuk ke 7e menarik nya kak ada jual jus gitu... nak kene cuba cari jugak lah ni

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »