Thursday, June 23, 2022

ebook | Cinta Musim Corona oleh Aein Dhiyauddin

Assalamualaikum..
Hye semua..

Bacaan yang laju sebab ceritanya santai dan kelakar.. Perangai Nadia yang agak nakal berjay memberikan kegembiraan pada Sha.. Kerana Corona, jodohnya datang.. Nadia terima sebab tak nak menyusahkan hati ibu ya.. Namun hati macam dah tersuka dekat abang askar, yang datang mendekat abang polis.. Jauh mana pun lari, kalau dah jodoh tetaplah dekat.. Tanpa disangka yang tak suka tu lah jodohnya.. Semuanya kerana kenakalan mulut Nadia.. Akhirnya mereka bersatu tapi Nadia jual mahal.. Bila abang tersayanh terpaksa jalani kuarantin dan kurang berkomunikasi barulah rasa dihati makin jelas.. Akhirnya konflik pun terlerai.. Semuanya kerana Corona..

Sha baca dan selesai pada 21.06.2022..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published by Karya Cipta Aein Dhiyauddin

1 comment:

  1. tu org tua kata...jangan benci nanti suka jadinya

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »