Saturday, June 25, 2022

Wrigley's Doublemint: Strawberry & Peppermint Mint Candy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kali ini Sha beli terus dua flavour.. Strawberry ini tak berangin sangat macam lemon.. Ada lah rasa mint tu tapi perlahan je, jadinya kalau tak berapa suka rasa mint yang kuat boleh beli yang strawberry ini.. Amani & Imani suka yang Strawberry ini sebab tak berangin sangat.. Peppermint tu pula, Sha ingatkan berangin gila-gila lah.. sekali tak pun.. Hehehe... Tak sekuat lemon.. Memang bestlah layan..

Strawberry ini RM2.60, mahal sepuluh sen sebab beli dekat Kedai Mesra Petronas.. Hehehe..

RM2.70 ini harga paling baru.. Sha beli dekat MR. DIY.. Sebelum ini murah kan RM2.50 je sekali beli baru ini RM2.70 perginya.. hehehe..

No comments:

Post a Comment

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »