Thursday, June 30, 2022

Filem US | Jurassic World Dominion (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha tengok dengan Imani je filem ini.. Encik suami tak minat.. Hahaha.. Sha memang suka Jurassic punya siri.. Lantaklah logik ke tak.. Hahaha.. Menonton filem ini sama je macam baca buku.. Kita keluar dari dunia realiti dan masuk ke dunia tak logik..

Memang bestlah secara keseluruhannya walaupun ada part yang agak bosan tapi tak banyak.. Kali ini manusia kena menyesuaikan diri dengan haiwan Jurassic yang dah terlepas ke dunia.. Bukan mudah sebab mereka besar dan pemangsa, namun mereka pun bukan mudah nak menyesuaikan dengan keadaan yang moden..

Tak terbayang kalau betul-betul terjadi tau.. Mujurlah filem je.. kikiki.. Layan..

Jurassic World Dominion
2022 ‧ Sci-fi/Action ‧ 2h 27m
Four years after the destruction of Isla Nublar, dinosaurs now live and hunt alongside humans all over the world. This fragile balance will reshape the future and determine, once and for all, whether human beings are to remain the apex predators on a planet they now share with history's most fearsome creatures.

2 comments:

  1. tak tengok lagi walaupun minat siri Jurassic. ada je hal so tak dapat keluar on weekend

    ReplyDelete
  2. tak sabar nak tengok tapi malas nak pergi cinema hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »