Wednesday, June 29, 2022

Filem US/UK | Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha memang berkira-kira nak tengok cerita ini sebab Johnny Depp dah tak ada tapi sebab memang minat genre ini kan, jadinya tengoklah juga.. Hehehe.. Paling suka masa bahagian Newt Scamander nak selamatkan abang dia Theseus.. Memang kelakar habis dan comel je.. Hahaha.. Macam biasalah, orang baik kena kalah dulu baru menang di akhir cerita.. hehehe.. Memang layanlah bab magikal dan haiwan kepunyaan Newt tu.. Paling kesian watak Credence Barebone / Aurelius Dumbledore.. 

Sha tengok version bersih.. kikiki.. Kenapalah dia tukar Johnny Depp.. Menci.. Hahaha..

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore
2022 ‧ Fantasy/Adventure ‧ 2h 23m
Professor Albus Dumbledore knows the powerful, dark wizard Gellert Grindelwald is moving to seize control of the wizarding world. Unable to stop him alone, he entrusts magizoologist Newt Scamander to lead an intrepid team of wizards and witches. They soon encounter an array of old and new beasts as they clash with Grindelwald's growing legion of followers.

2 comments:

  1. Alaa belum berkesempatan lagi nak tengok citer ni... huhu.. Kita pun minat citer Fantastic Beasts ni

    ReplyDelete
  2. tak tengok lagi yang ni. best ya..Colin Ferrel pun takde

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »