Monday, June 6, 2022

Wall's Mochi Chocolate & Vanilla Flavour

Assalamualaikum..
Hye semua..

Lama dah Sha nampak iklan aiskrim ini cuma tak terjumpa je.. Kebetulan singgah dekat 99 Speedmart untuk beli barang dan terjumpalah aiskrim mochi ini.. Rasa dia okaylah.. Kenyal mochi tu ngam je dengan rasa vanila dan coklat.. Best makan tapi kecik je.. Kena beli lebih dari 1 baru puas makan.. hehehe.. Harganya RM2.. 

RM2

Keratan rentas Mochi ini.. Bahagian luar ty mochi, kemudian aiskrim vanila dan di tengahnya aiskrim coklat..

3 comments:

  1. ha'ah mochi memang saiz dia comel di tangan. Nampak sedap jugak makan dengan aiskrim vanilla dan coklat

    ReplyDelete
  2. Tak pernah cuba lagi mochi ni. Macam tak pernah jumpa lagi di kedai yang berhampiran.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »