Monday, June 20, 2022

Random Photo #7 2022

Assalamualaikum..
Hye semua..

Hari ini kalau ikutkan memang hari istemewa buat anak dara Sha tapi nantilah Sha kongsikan cerita mengenai dia.. Kita sembang pasal entry bergambar dulu ye.. hehehe..

Lama tak makan maggi.. Kebetulan ada sawi bak choy yang comel-comel, sakan lah bubuh dalam maggi.. Memang best..

Kesukaan Sha ini.. Camior ini dulunya RM1 je harga dia.. Sekarang dah naik RM1.20.. Biasalah kan semua barang naik harga..

Menu brunch Sha.. Nasi lauk kari, ikan keli goreng, sambal tempoyak dan ulam pucuk gajus.. 

Nasi lemak dan sambal paru..

Alhamdulillah.. Jadidah baju kurung.. Kain ini pejabat lama bagi sebagai hadiah perpisahan..

Beli spaghetti dekat kantin.. Manis betul sos blognese dia.. hehehe.. Mujur tak curah semua, kalau tak memang jenuhlah nak habiskan..

Menu sarapan ini ada orang belanja.. Memang rezeki hari Jumaat..

4 comments:

  1. lama jugak x makan maggi mcm 1st pic tu...dapp..
    sama la..kalu nasi lemak, mesti pilih sambal paru
    happy Monday!

    ReplyDelete
  2. Wah, meriah dengan gambar-gambar makanan.

    ReplyDelete
  3. selalunya kalau mkn manis terus teringat tukang masak org kelantan. hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »