MEREKA oleh Ariff Adly - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Friday, March 30, 2018

MEREKA oleh Ariff Adly

Assalamualaikum..
Hye semua..

Memula baca cerita ini dah rasa macam.. Kenapa?? Lepas tu bila mereka seolah-olah berada di dimensi yang pelik dah rasa meremang.. Memang mengujakanlah nak tahu apa yang Joker tu boleh buat dan siapa sebenarnya yang jahat.. Memang tak sangkalah.. Serius.. Tapi kesudahannya pun menarik.. Bila sahabat tetap menjadi sahabat.. Penulis ini memang ohsemlah..

Sha baca pada 26.03.2018 dan selesai pada 27.03.2018..

(ebook - PNM e-Reader)

Sinopsis : “Ada orang kat dalam ke?” teriakku, sambil mengetuk pintu tandas.
Bulu roma aku tiba-tiba berdiri. Aku mula berganjak ke belakang. Mungkin aku silap dengar.
Tiba-tiba satu suara tangisan masuk ke dalam telinga. Aku kembali merapatkan diri pada pintu tandas, dan mengetuknya. “Ada orang kat dalam ke?”
Suara tangisan itu masih ada. Aku menarik nafas dalam-dalam, dan menolak perlahan-lahan pintu tadi.
“Cik, saya nak masuk ni. Cik okay ke?”
Tangisan tadi datangnya dari kubikel keempat yang letaknya di hujung. Setibanya aku di hadapan pintu keempat, tangisan itu berhenti.
“Cik? Cik okay ke? Tempat ni dah nak tutup dah. Apa kata…”
“Hik!” Selepas beberapa ketika, suara tangisan itu diganti dengan suara baru. “Hik. Hik. Hihihihi! Hik!”
Ah, ni sial.

3 comments:

  1. macam menarik buku nie.. nak baca laa nanti..

    ReplyDelete
  2. Salam jumaat Sha, semoga sihat dan beroleh rahmat. Amin

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..