Aiskrim Magnum Hazelnut Luxe - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Tuesday, March 27, 2018

Aiskrim Magnum Hazelnut Luxe

Assalamualaikum..
Hye semua..

Aiskrim hazelnut yang dilapisi coklat Belgian tebal dan berkrim, dihiasi dengan kepingan rangup Hazelnut yang telah dikaramelkan.. Pergh!! Memang rasa yang mewah dan mengasyikkan.. Harga dia pun dasyat.. Kikiki.. Untuk Sha yang sukakan coklat dan kacang, ini memang akan jadi kesukaan Sha.. Nanti nak cari yang Pistachio lak.. Sape dah rasa?? Sep sikit..

11 comments:

  1. sedapnya..mmg layan habiss..

    ReplyDelete
  2. Wahh belanja Hana boleh tak?! hehe >_<

    ReplyDelete
  3. jarang makan magnum sbb manis sgt tak terabis..plus AD ade tonsil..byk makan coklat nnti tonsil datang blik..tu yg jarang makan

    ReplyDelete
  4. tkde nmpk lg yg ni...slalu bli yg almond

    ReplyDelete
  5. wowww sedapnya nampak. Qekra suka yg warna pink hehe..

    ReplyDelete
  6. Sedapnya aiskrim, tapi sekarang kena berpantang dulu.. hihihi

    ReplyDelete
  7. tak suka sangat dengan aiskrim magnum sebab manis sangat

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..