Terima Sumbangan Bagi Pihak Perpustakaan - Kasihku Amani Imani

GURU

APDM SAPS

Thursday, March 29, 2018

Terima Sumbangan Bagi Pihak Perpustakaan

Assalamualaikum..
Hye semua..

Sha kan kerja sebagai Pembantu Pustakawan.. Bila Perpustakaan agak susah untuk terima peruntukkan kewangan bagi membeli buku, maka Sha digalakkan untuk mencari sumbangan buku bagi menambah koleksi di Perpustakaan dan untuk kegunaan aktiviti di Perpustakaan... Ini telah menjadi tugas tambahan Sha bermula hujung tahun 2017.. Setakat ini Sha dah terima sumbangan buku dari Perpustakaan Negara Malaysia, Penulis, Perpustakaan luar dan juga pihak penerbit..

Kepada kawan-kawan yang baca entry Sha ini, kalau ada nak sumbangkan buku bolehlah maklumkan Sha.. ada sumbangan yang Sha pergi ambil.. Ada juga yang pos terus kepada Sha.. Cuma perlu maklumkan awal sekiranya nak minta Sha ambil sendiri buku tu.. Terima kasih kepada yang telah menyumbangkan buku.. Memang rasa terharu sangat bila terima sumbangan.. Sebab selain dari penambahan koleksi, buku-buku ini juga membantu Sha dan rakan sekerja untuk buat kataloging.. Kataloging ini adalah kerja asas dan wajib tahu bagi Pembantu Pustakawan..

Sumbangan penulis Syauqi M. K.

Sumbangan Perpustakaan INTAN, Bukit Kiara

Sumbangan KTR Press

Sumbangan Penulis Shirod Shukri

Buku-buku dari Razak School of Government..

7 comments:

  1. no wonder kak sha rajin membaca.. baru baca bio kak sha... pustakawan rupanyaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kikiki.. Minat dari zaman sekolah ini..

      Delete
  2. kak sha kerja library mane? mungkin kitwg bole bg juga buku kitwg ni..sbb ade buku yg ade byk copy.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wah.. Betul ke nak bagi.. Nanti akak email AD ye..

      Delete
  3. Bagus jugak penyumbang-penyumbang yang bagi sumbangan, boleh cedok idea akak nie.. nanti saya usulkan pada bos..

    ReplyDelete
  4. takde pulak nak pos sebab banyak tak baca lagi. Nanti kalau ada, kita bagitau ye kaksha

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..
1. Tinggalkan komen dan saya akan cuba membalas komen anda..
2. Saya akan berusaha membalas kunjungan anda jika berkesempatan..
3. Komen yang baik2 sahaja ye..
4. Semoga ikatan ukhwah kita akan berterusan..
Terima kasih sekali lagi..