Wednesday, July 27, 2022

Drama Jepun | Tokyo Vampire Hotel (2017)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Menonton drama atau filem dari Jepun memang memerlukan kekuatan emosi.. Cerita ini Sha bagi tahu siap-siaplah, menggelikan sebab darahnya melimpah-limpah.. Memang gore gilalah.. Kalau tak suka cerita berdarah macam ni, seeloknya tak payah tengoklah.. Sha pun tak sangka cerita dia macam ini.. Tertengok, makanya tengok jugalah sampai habis.. 

Cerita pasal hotel vampire, hotel tu memang dari tubuh vampire.. Bila cucuk dinding dia keluar darah.. Setiap episod memualkan..

Drama: Tokyo Vampire Hotel
Director: Sono Sion
Genres: Action, Horror, Supernatural
Country: Japan
Episodes: 10
Aired: Jun 16, 2017
Aired On: Friday
Original Network: Amazon Prime
Duration: 43 min.
Manami is targeted by vampires on her 22nd birthday and K, who possesses tremendous power, tries to save her in a raging battle. On that day, young men and women are invited to Hotel Requiem where a huge nationwide matchmaking convention is being held by the mysterious Yamada. He lives and runs this ornately beautiful, palatial hotel with a bizarre empress and Elizabeth Báthory. Then Yamada suddenly declares to the gathered crowd that tomorrow will be the apocalypse and only the people inside this hotel will be saved.

1 comment:

  1. hahaha ada aje idea kreatif diorang ek. tak pernah terfikir buat hotel dari badan vampire

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »