Wednesday, July 20, 2022

Filem Korea | The Witch: Part 2. The Other One (2022)

Assalamualaikum..
Hye semua..

Kalau filem pertama The Witch: Part 1. The Subversion (2018) dah dasyat, yang kedua ini lagi melampau dasyatnya.. Hehehe.. Memang terbaiklah dia punya aksi.. Tambahan pula ada askar yang sama ganas macam orang yang diorang buru tu.. Budak tu memang ganas gilalah..

Berbaloi tunggu 4 tahun untuk tengok sambungan filem The Witch ini.. Bahagian 3 conform ada kalau tengok ending dia cuma tu lah.. Takkan kena tunggu lagi 4 tahun kot.. Hahaha.. Jenuh..

Bahagian 2 ini bermula dengan sangat ganas.. Budak perempuan tu berjaya melepaskan diri dari makmal dan membantu Kyung Hee.. Kyung Hee bawa budak perempuan tu duduk dengan dia.. Bila tengok budak perempuan tu berlawan, memang dasatlah.. Budak perempuan ini kira produk makmal yang sepatutnya tersimpan di makmal tapi telah dilepaskan..

Hujung filem ini ada sneak peak untuk bahagian 3.. Paling best bila dapat tengok Lee Jong Suk bawa watak ala-ala psiko.. Tapi tak banyak babak dia..

Movie: The Witch: Part 2. The Other One
Also Known As: The Witch: Part 2. The Collision , Manyeo 2
Screenwriter & Director: Park Hoon Jung
Genres: Action, Thriller, Mystery, Supernatural
Country: South Korea
Release Date: Jun 15, 2022
Duration: 2 hr. 17 min.
A girl wakes up in a gigantic secret laboratory. As the girl escapes from laboratory, she stumbles upon Kyung Hee, who is trying to protect her house from criminal gangs. When the girl comes face to face with a criminal organization approaching Kyung Hee's house, the girl overpowers them with overwhelming power, and in the meantime they start chasing her in the secret laboratory. Who is this mysterious girl and why is she being chased?
(Source: extmovie)

2 comments:

  1. eh dah masuk ye. kena tengok ni. :D

    ReplyDelete
  2. Baru lalu rituuu. nak tengok tp takut cerita hantu. bimbang tak tido mlam ai.

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »