Monday, July 18, 2022

ebook | Jelita oleh Sahidzan Salleh

Assalamualaikum..
Hye semua..

Cerita pasal Jelita yang berkerja sebagai Kontraktor iaitu pembunuh upahan.. Jelita ini tengah berusaha menyelesaikan misi terakhir dia sebelum bebas dari menjadi kontraktor.. Malangnya apa yang diidam-idam kan Jelita tak berhasil bila dia terpaksa menerima tawaran yang tak munasabah dari Puan Dahlia iaitu ketua kepada semua kontraktor ini.. Tu belum lagi nak hadap kemunculan Anita yang meminta Jelita membunuh penciptanya.. Memang huru hara jadinya hidup Jelita.. Bertambah huru hara bila mak yang disangka mati, diberitahu masih hidup.. Kelam kabut jadinya..

Perenggan atas tu plot yang menarik kan?? Namun penulis telah menghasilakan cerita yang buat Sha rasa macam nak hempuk kepala.. Hahaha.. Tapi sebab malas nak fikir, Sha tak peduli pun fakta yang lain-lain tu.. Sha fokus pada kisah Jelita je.. Kalau fokus pada perkara lain, mahu mereng Sha.. hahaha..

Sha baca pada 17.07.2022 dan selesai pada 18.07.2022..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published November 2021 by Buku Fixi

2 comments:

  1. Perancangan tak menjadi. Mesti gelabah bila tahu masih hidup lagi kan. Menarik plot ceritanya.

    ReplyDelete
  2. hahahaha adehhhh ni mesti penulis nak buat plot twist tapi terbabas

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »