Saturday, July 9, 2022

Tong Garden Peanuts Mixed Anchovy: Spicy

Assalamualaikum..
Hye semua..

Mulanya macam serba salah je nak beli risau tak best.. Tapi beli juga sebab suka kacang dan ikan bilis.. Walaupun dia pakai ikan bilis yang jenis besar tapi ikan bilis tu tak liat sebaliknya rangup.. Pedas pun tak keterlaluan.. Manja-manja je pedas dia.. Ada bijan dekat ikan bilis tu.. Ada bau wangi daun limau.. Bestlah kunyah sambil menonton atau membaca.. Owh ya, ada kepingan bawang putih juga tau.. Rasa bawang putih tu memang best.. Rangup dan sedap..

RM5.65 (140g)
Peanuts, Seasoned Anchovys (White Sesame, Sugar, Salt, Chilli), Fried Garlic, Vegetable Oil (Palm Olein), Dried Chilli, Kaffir Lime Leaf, Dried Lemon Grass and Salt

Dapatlah separuh bekas tu..

2 comments:

  1. Nampak sedap produk kacang tanah dan ikan bilis ni.

    ReplyDelete
  2. ikan bilis memang kena pair dengan bawang putih baru sedap dimakan

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »