Tuesday, July 12, 2022

ebook | Aku Pilih Rindu Itu oleh Muhfa Rijal'n

Assalamualaikum..
Hye semua..

Buku kedua dari penulis ini.. Masih tak menepati citarasa Sha.. Penyampaian yang seolah-olah dipaksa.. Isi ceritanya menarik namun penyampaiannya agak keras dan kaku.. Sha habiskan juga bacaan sebab dah baca kan.. 

Ariq yang bercinta dengan Sarah melalui ujian bila mana ada rakan Ariq mula menyebarkan cerita tak betul mengenai Sarah.. Mak rakannya turut menyampaikan perkara tak elok pada keluarga Ariq hinggalah terjadinya satu peristiwa yang membuatkan mak Sarah menghalang hubungan mereka.. Sarah kemudiannya dikenalkan dan dikahwinkan dengan Qairil.. Ariq pula membawa diri setelah ayahnya meninggal akibat perbuatan bodoh Ariq.. Setelah Ariq berjaya, Sarah dan Qairil muncul kembali.. Cerita mereka kembali bersegi..

Sha baca dan selesai pada 11.07.2022..

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published Mac 2022 by Muhfa Rijal'n

2 comments:

  1. hahaha tak cukup pisang berbuah sekali, nak juga berbuah dua kali.

    ReplyDelete
  2. Jalan cerita dah menarik. Kalau saya pulak bila baca buku yang tak menarik minat saya memang saya baca sekerat jalan je sbb membaca kena rasa seronok hehe

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »

Review & Rating

Sha's bookshelf: read

Disergah Penunggu Pokok Ara
really liked it
Kali ini tok ketua dan Berahim telah terbuka hijabnya.. Memang lagi teruk lah terasa gangguan..
Dijenguk Hantu Penanggal
really liked it
Kelakar lah kali ini.. Hahaha.. Terbaiklah Christopher sebab erjaya elakkan gigitan penanggal tu.. Siap nak ditanduknya.. hahaha..

goodreads.com