Sunday, July 10, 2022

ebook | My Dear Cik Seri Faryani oleh Muhfa Rijal'n

Assalamualaikum..
Hye semua..

Tajuknya pun dah boleh agak isinya tapi tu lah.. Garapan dan penceritaan penulis bukan kesukaan Sha..

Kisah Hasif seorang doktor yang dah berusia 29 tahun tapi belum berkahwin.. Mak Hasif dah bising nak curuh Hasif berkahwin, siap carikan calon lagi iaitu Faryani.. Hasif ini pula tanpa sengaja dah buat masalah dengan Seri.. Asal jumpa je gaduh.. Asal gaduh je, jumpa.. hehehe.. Tanpa disangka, Seri dan Faryani tu orang yang sama.. Jenuhlah Hasif nak adjust hati tambahan pula crush lama muncul kembali..

Sha baca dan selesai pada 09.07.2022

Sha pinjam dan baca menggunakan aplikasi PNM e-Reader..
Published Mac 2022 by Muhfa Rijal'n

1 comment:

  1. alaaa sayang lah penulis bikin spoil dekat tajuk. bila buat plot twist macam tak feel dah

    ReplyDelete

Assalamualaikum.. Salam ukwah dari saya untuk anda..
Terima kasih sudi singgah blog saya..

Daisypath Anniversary tickers

Goodreads

Sha's bookshelf: read

Dia Trouble Maker
Bara
Pelukis Jalanan
Kelibat Setan
Mila’s Big Splash
Dheo's
Misi Budak Tahfiz
Puaka Jambatan
Saat Aku Berpaling
Cikgu Kelas Sebelah
Surihati Encik Pembunuh
Aneh
Kasyaf Ain
Jadikan Aku Yang Terakhir
Cik Isteri Dan Encik Suami
Projek Seram: TOYS
Lamaran Di Taman Nakajima
Pemburu
Misi Hero
Pinjam Sayap


Sha Mohamed's favorite books »